I miss you very much!

trots att jag hade en del kamper med dig, & var även rädd för dig..
men bortsett från det var du verkligen en toppen hund!
tillgiven, gosig, & snäll.
jag älskade dig då, men nu älskar jag dig föralltid! ♥
hoppas innerligt av hela mitt hjärta att du har det bra hos din nya familj.
för det är du absolut värd!
LOVE YOU BAMSE! ♥

tider då jag hade en EGEN hund hemma hos pappa!




tjuuuusigt värre måste jag ju säga.




hahaha,vad glad jag ser ut! x)
men jag var troligen gladare där än vad jag ser ut.






tvillingbrosan & bamse. :)


så jävla sööööt!
eller vad tycker ni?

kommer fler bilder imorgon.
nu ska jag sova då va. ;)
puuussss. ♥







Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0