hemma igen- borta bra,men hemma bäst!

trodde jag skulle shoppa mer,
men så blev inte fallet. ;) eller ja shoppade 5 filmer! + lite kläder och en ny foundation + godiset frestade mig.
det ropade verkligen till mig : "ta mig,ät upp mig". haha,vad barnslig jag känner mig nu. men alla är vi barn innerst inne (jag är ju barn/ungdom eller vad man vill kalla det).
iaf, jag hade det trevligt på ullared. skulle även träffa en skåning där,sebbe.
tyvärr gick tiden så fort,blev bara en bild :( men vi ska ses ngn mer gång. då kan vi ta måånga bilder. :) ser jag fram emot! hihi :*

här har ni en bild på honom.. när han är allmänt cool! ;)


ja,ojojoj sicken cooling!


hihi,medan "mormor" & mamma åt mjukglass..
drack jag snow slush!:D mums!


hihi,"mormor" hade änna lite svååårt..
att äta sin glass med doppad choklad på.


hihi,mamma är sååååå söööt!


omg, jag bjuuuuuuuder!! gris näsa & allt.. :)


oj,sicken tjusig bild. eller inte. haha.


LE ska man alltid försöka göra! *smile*

inte många bilder jag vet,
dock bättre än inga alls. :) eller hur?










Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0