flummiga bilder på liseberg!


shiit,har INTE haft så kul på länge! :O
du är verkligen helt ofattbar.
snacka om flum.
jag älskar att vara det!!
det är en så jävla skön känsla.
tack för en helt awsome dag med dig. :D
you rock,we rock!
här kommer lite "coola" bilder.
SE & NJUT! haha.




PATRICIA!




haha,coola jag ! :D


haha,vadå wannabe mig? :O


hihi,CUTE ! :)


jag är lite knaas.




veronicapettersson'


patricia'


DE COOLA SÅKLART ! ;9


hihi,puusspuuss.


haha,jag skulle INTE vara sämre jag. ;)
btw,han som går där(lisebergs personal) tyckte nog jag var liite störd! x)
kanske kan stämma,men men.. :)


våra skor äger.


VI äger!
















thihihi,sööt.




tror ni hon gillar att vara med på kort eller? ;) haha.




COLORADO ! :D


mee ;)


patricia ska du vara med överallt ;o








snigelfis x) hahahaha.


var inte beredd på att hon skulle komma in med kameran.


hygien ska man ha!








haha,här var jag ett par gånger..


langar pose !


vi åker slänggungorna! :thumbup:


likaså här! :thumbup:




en rolig filur.





SPEGELHALLEN








hihi :)



































INNAN 3: D BION- SAMMYS ÄVENTYR!




jag&patricia :*


VI är riktigt coola.


HAHAHA,VI BJUUUDER ! :D


*SMILE*


mitt motto: se livet med ett glatt humör! :)









FLUM MED DIG!
älskar dig patricia' :D <3
tack för en toppen dag!!
puuss på dig.







































Kommentarer
Postat av: patricia <3

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH, vi är bäst (a)

måste göras om!

flumm javet , (a)



loveu ;D<3

2010-08-12 @ 22:03:33
Postat av: Veronica

HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ, lätt att VI är :D

absolut,fast inte lisse. tjänar ju inte direkt på det när jag är en fegis x)

haha, du är riktiiigt flum! shiit, alltså säger bara herr berg & anton så fattar du (: det är verkligen minnen för livet!! men det är bara sköj (a)<3



love you to patricia :D<3

2010-08-13 @ 19:14:24
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0